Hardlopers gezocht voor goed doel

• Lotte en Tamira

Wij zijn Stichting De Oppepper. Een Stichting die unieke wensen vervult voor (ernstig) chronisch zieke mensen ongeacht leeftijd of aandoening. De Stichting draait volledig op vrijwilligers die zich o.a. inzetten om de wensen grotendeels gesponsord te krijgen.

In 2011 zouden we graag een team bij elkaar brengen dat voor Stichting De Oppepper aan hardloop marathons deelneemt. Hier hebben we natuurlijk sponsors voor nodig die we nu al benaderen, daarnaast hopen we ook via het team sponsors te vinden. Daarom zijn we nu op zoek naar marathonlopers die hierin geïnteresseerd zijn.

We denken zelf aan de volgende hardloop evenementen: Egmond aan Zee (januari 2011, halve marathon), Hilversum City Run (voorjaar 2011, 5/10 of halve marathon) en de Dam tot Dam loop (september 2011 6,5/16 km).

We zijn benieuwd of je hierin geïnteresseerd bent en of je misschien nog meer mensen binnen je netwerk hebt die mee zouden willen lopen aan een hardloop evenement voor Stichting De Oppepper.

Meer informatie over de Stichting vind je op www.deoppepper.nl Voor vragen zijn we bereikbaar, maandag en dinsdag op telefoonnummer: 0294-281594

Met vriendelijke groet,

Lotte & Tamira

• Berry Blankers

Goedenmorgen Lotte & Tamira,

Ik ben een fanatiek ervaren hardloper met 3 jaar Roparun ervaring.

Ik zou graag meer willen weten over jullie team.

Voor de wedstrijden die jullie in de oproep vermelden heb ik vooral interesse in de Dam tot Dam loop.

Egmond heb ik wel interesse in maar door familaire verplichtingen kan ik hier nooit naar toe.

Hilversum: hier heb ik wel interesse in maar ik loop met het idee om de Marathon van Utrecht te lopen en misschien ook nog de Roarun.

Een ander loopevenementzou bijvoorbeeld de 10EM Tilburg zijn (begin september), hiermee zou “de Oppepper” meer bekendheid en eventueel een uitbreiding kunnen krijgen in het zuiden

In afwachting verblijf ik met met sportieve groet,

Berry Blankers

Geertruidenberg