Hallo allemaal,
Jullie kennen allemaal het princiepe en gevoel van verzuring. Echter weinig mensen kunnen je precies en correct uitleggen wat verzuring nou precies is. (Dit komt voornamelijk omdat de wetenschap op veel vlakken er nog niet helemaal achter is, of elkaar op sommige punten tegenspreekt)
Ik heb geprobeerd om de laatste theorieen op dit gebied in duidelijke taal uit te leggen. Degenen die het interessant vinden om het artikel te lezen kunnen dat via deze link doen.
http://www.blogtotaal.nl/sport/index.php/2007111920/Sport/Algemeen/Verzuring-zo-bekend-en-toch-ook-niet.html
Eventuele aanvullingen of correcties van mensen die hier meer van weten zijn natuurlijk altijd welkom in de comments onder het artikel. Ik zal ze na enkele dagen hierheen kopieren en ze met u bespreken.
Vriendelijke groet,
Paul Bos
P.s.
Wij zijn altijd zoekende naar sporters met een vlotte pen. Vind jij het leuk om vrijblijvend van tijd tot tijd over je sport te schrijven? Neem dan even contact met me op via het contactformulier op de site. (je hoeft geen topper te zijn. Zolang je sport maar top vindt!)