Hallo, ik volg een schema en het gaat/ging allemaal lekker, tot laatst, ik moest 8x 400 meter interval doen maar ik was niet vooruit te branden.Ik was moe, kon geen snelheid maken en uiteindelijk moest ik het bijltje erbij neergooien omdat ik geen stap meer kon zetten. ik kwam niet verder dan 3 x 400 meter.
Ik kan maar niet begrijpen hoe dat kan, tijdens het rennen heb ik wel vaker dat ik denk dat ik niet meer kan maar pers er dan toch nog meters zat uit.Nu lukte het gewoon niet en bovendien ben ik nu nog moe, ik heb zware benen en een lichte spierpijn en dat terwijl ik morgen weer volgens schema 25 minuten moet met daartussen 4 keer fartlek..
Ik hoop dat ik me beter ga voelen anders kan ik dat wel schudden en ik wil wel graag op schema blijven.
Waar komt die dip vandaan, zijn er mensen die dit bekend voor komt en hoe snel kan je er overheen komen…ben ik misschien een beetje overtraind ofzo of kan het gewoon een slechte vorm van de dag zijn. Het is wel zo dat ik afgelopen wek niet zo gezond bezig was, teveel slecht gegeten en gesnoept.Kan dat er ook mee te maken hebben…
Groeten,
Patrickn