hé,

ik heb nu iets anders gevonden:

(wil het schema ook nog wel geven, hoor, maar dit is ook onwijs mooi en uitgebreid!!)

ga naar:

www.myasics.nl of

www.myasics.be

het adres zat op de doos van mijn schoenen… :-)

je kunt jezelf gratis aanmelden.

dan kies je een afstand en vul je gegevens over jezelf in.

je krijgt een trainingsschema op maat.

kies eerst een kleine afstand, daarna kun je je afstand vergroten.

bijvoorbeeld: mijn doel is de 10 km, maar ik ben nu nog geheel beginner. ik kies dus de 4 km, de kleinste afstand. het begint dan heel makkelijk. als ik dit hele programma heb afgewerkt, kan ik de 5 km kiezen. het lijkt alsof je dan veel langer bezig bent dan als je in een keer de 10 km kiest, maar dit is niet zo. je moet immers weer je gegevens invullen en je conditie is dan enorm verbetert. je doet er dus veel korter over…

het schema bouwt heel rustig op, maar je moet wel wat geduld hebben. als je een terugval hebt, door een blessure ofzo, is je conditie sneller weer opgebouwt door de langzame opzet.

er zijn al veel gebruikersnamen bezet, kies dus iets met getallen en je bent er zo…

de site is gratis, maar let op. als je voor het eerst je gegevens invult (naam ed), kun je onderaan de info-dingen uitklikken. dan wordt er niks met je gegevens gedaan. als je dit niet uitklikt, worden je gegevens dus wel gebruikt voor reclame enzo… er is trouwens wel privacy-bescherming…

let op met de sms-diensten. als je dit aanklikt ben je 40 cent per trainingsdag kwijt + 1.50 algemeen. let dus op dat je dit alleen aanklikt als je het zeker weten wilt… het wordt trouwens wel duidelijk aangegeven…

verder is dit een supermooie site, ook erg uitgebreid. je kunt er een logboek bijhouden, verbruikte calorien berekenen, enz, enz… zeker een bezoekje waard…

veel succes, en laat me ff horen wat je van de site vind, of je het gaat gebruiken, enz… ben benieuwd…

groetjes, m