New York City marathon

• Frank

Hallo,

Ik heb afgelopen zondag (2 november) in de stralende zon meegelopen in de 26.2 mijl van New York en heb daar zo'n 150 foto's gemaakt van voor / tijdens en na de marathon. Ik denk dat het wel een aardige indruk geeft.

Je vind de foto's op www.photoos.net.

mvg

Frank.

• inba

Leuke foto's Frank. Wij waren er ook.. wat een prachtig weer was het.. haast te warm, we hebben weer genoten :)

• Marjolein

Ik was er ook…en tot mijn verbazing ook nog goed gelopen….dadelijk raak ik nog verslaafd ga nu ook trainen voor mijn eigen stadje: Rotterdam.

Groetjes marjolein

• circe

Dag Frank,

Prachtige foto's.

Ik wil volgend jaar naar new york. Ben je georganiseerd gegaan? En met wie? Was het goed bevallen?

Gr. Circe.

• frank mollers

Hoi Circe,

Ik ben nu 4 keer in new york geweest voor de marathon. Met verschillende reisorganisaties. Dit jaar ben ik met jan doets geweest, dat was prima geregeld en niet te duur. Wat ik erg prettig vond is dat ze een eigen bus hadden die naar de start ging. Dat scheelt je dus op de dag van de marathon 1 tot 1,5 uur wachten . En als je dan wacht voor het startschot op het gras is dat echt een hoop tijd.

Maar als je een marathon wilt lopen is New York echt helemaal super. Maar wacht niet te lang met boeken, anders zit je in een hotel ver van de finishlijn. En die extra meters zijn het zwaarste (een taxi na de finish kun je echt vergeten ).

veel succes en wellicht ga ik ook weer (eerst de marathon van parijs dit jaar in april).

Frank Mollers (http://www.photoos.net)

• frank mollers

Hoi Marjolein,

We willen in rotterdam ook foto's maken (ik ga in parijs lopen, dus zal rotterdam overslaan).

Maar om foto's te maken van zo'n massa mensen is nagenoeg onmogelijk. Dus zou ik graag je advies/mening hebben. We denken dat het leuk is dat mensen zichzelf terug zien met zo'n prestatie op leuke foto's. Dat weet ik overigens ook uit ervaring. Maar hoe halen we nu bv jou eruit tussen 13.000 anderen. We overwegen om (pols) zweetbandjes te laten maken om mensen die dat leuk vinden te kunnen herkennen.

Uiteraard moeten we dan de zweetbandjes vooraf afgeven zodat we dus weten wie het leuk vind om op de foto te komen en deze gratis op te vragen.

Denk je dat dit een haalbaar iets is? zou jij het leuk vinden?

mvg

frank mollers (www.photoos.net)