Marathon NY

• M.Tummers

Ik wil graag deelnemen aan de NY marathon. Omdat niet het risico wil lopen dat de loting niet haal wil ik deelnemen via een touringoperator.

Wie kan me een betrouwbaar reisbureau aanraden.

b.v.d,

Martijn Tummers

• danny

hoi,

ik ben het afgelopen jaar via Holland Runner gegaan en dat is goed bevallen

let wel op het hotel; er zijn verschillende categorien en je kan beter een wat duurder hotel nemen als je ervan houdt om in het hotel nog wat te drinken etc

niet alle hotels hebben nl een bar met muziek etc

veel succes

danny

nb link holland runner is: http://www.hollandrunner.nl/basis.html

• Lenneke

Ga met Holland International, Ze zitten in Rotterdam en Amsterdam. die proberen je zo goed mogelijk voorbereid aan de start te krijgen.voor de Marathon. Onze ervaring met Holland Runner was enorm slecht, zowel het hotel als de reis. Doodmoe bij aankomst, geen ontbijt, gruwelijk hotel.

Niet doen !!

M.Tummers schreef:

>

> Ik wil graag deelnemen aan de NY marathon. Omdat niet het

> risico wil lopen dat de loting niet haal wil ik deelnemen via

> een touringoperator.

> Wie kan me een betrouwbaar reisbureau aanraden.

>

> b.v.d,

>

> Martijn Tummers

• inba

Doodmoe bij aankomst, nou valt wel mee hoor!! Je zal rekening moeten houden met jetlag en dat doen wij altijd. Het hotel van Holland Runners (Pickwick Arms) waar wij verbleven was heel eenvoudig, maar wél schoon. Je gebruikt het hotel als slaapplaats, je hebt zoveel eettentjes in de buurt, op 50 mtr afstand (op de hoek) kan je 24 uur per dag eten (of eten/koffie meenemen naar je kamer). Als je er een paar honderd euro meer tegenaan gooit zit je in een beter hotel, maar dit is ons steeds goed bevallen voor die paar dagen.

• bain

Auteur inba is vast en zeker van de organisatie van Holland Runner zelf.

Volgens mij is Holland International de oudste organisatie, de grootste en heeft als enige niet perse de winst als oogmerk maar het doel de mensen zo goed mogelijk te begeleiden.