Hoe krijg ik mijn snelheid weer terug

  • Rob

    Ik ben heren veteraan van 56 jaar en helaas geconfronteerd geweest met een langdurige liesblessure. (als gevolg van overbelasting, suffert die ik ben).

    Op dit moment loop ik, na 1 jaar normaal trainen, de 10 km weer in 42 minuten.

    Hoewel ik daar tevreden mee ben, want voor wie zou ik sneller moeten, knaagt er toch iets, omdat ik 3 jaar geleden deze afstand tussen de 38 en 39 minuten aflegde.

    In drie jaar een snelheids vermindering van ongeveer 10% is toch wel veel.

    Als het reeël is , weer onder de 40 minuten te komen zou ik daar wel naar toe willen trainen.

    Mijn gewicht is van 61 naar 63kg gegaan en ik vraag me af of 't m daar in zit ?

    bvd voor uw reactie

    Rob

  • ad akk

    Ik ben heren veteraan van 50 jaar en helaas geconfronteerd geweest met een ge liesblessure. (als gevolg van overbelasting, suffert die ik ben).

    Op dit moment loop ik, na 1 jaar normaal trainen, de 10 km weer in 42 minuten.

    Hoewel ik daar tevreden mee ben, want voor wie zou ik sneller moeten, knaagt er toch iets, omdat ik 3 jaar geleden deze afstand tussen de 38 en 39 minuten aflegde.

    In drie jaar een snelheids vermindering van ongeveer 10% is toch wel veel.

    Als het reeël is , weer onder de 40 minuten te komen zou ik daar wel naar toe willen trainen.

    Mijn gewicht is van 70 naar68kg wat kan ik het best doen ?

    bvd voor uw reactie

    Rob