Marathon des Sables

  • Ronny the Runner

    Hoi, ben 35 en aan het trainen voor de MDS. Een ultra-marthon in Marocco van 250 km over 6 dagen bij 45 graden door de woestijn.

    Wie kent er iemand die ook zo gek is (of hem zelf wil lopen).

    Zou leuk zijn om trainings-ideeen en schema's uit te wisselen.

    Goeie tips en ed zijn zeer welkom.

    Voor een inpressie kijk op www.sandmarathon.com

    Loop nu zo'n 50 km per week, woon in Den Haag.

    Wil mee doen in 2004.

    Doei.

    Ronny the Runner

  • Ruud

    Hallo Ronny ,

    je begint wel vroeg met je voorbereiding !

    Dit jaar hebben er volgens mij vier Nederlanders mee gedaan.

    Waarvan een zijn ervaringen op het internet heeft gezet , dat ik weet.

    Kijk op www.tuerlings.de voor meer info. Omdat Eric in Duitsland leeft is alles dus ook in het Duits.

    Kijk naar zijn ‘'paklijst’' en doe er je voordeel mee , ieder gram is er een !

    Lees ook zijn verslag van deze unieke loop.

    Succes ,

    Ruud.

  • Ronny the Runner

    Hoi Ruud, bedankt voor je mailtje.

    Begin inderdaad vroeg omdat ik dit jaar nog vader wordt en waarschijnlijk een gedeelte van 2002 wat minder zal trainen.

    Heb overigens nog nooit een wetstrijd of meer dan 15 km aaneen gelopen, dus 2004 laat?? hoop dat het niet te vroeg is!!

    Bedankt voor de tip overigens.

    Alonzo

  • Ruud

    Marathon des Sables op TV.

    Voor de schotel bezitters , beelden uit 1999 zijn te zien op ARTE .

    Op donderdag 24 jan. 16.15 - 17.25 en op zateg 26 jan. om 15.15 - 16.25

    Gr. Ruud

  • johan vervaeke

    Hallo Ronny,

    Ik ken je niet maar blijkbaar hebben we dezelfde interersse en na vele dagen zoeken op het internet vind ik toch een Nederlandstalig liefhebber van de MDS.

    Ik ben van plan om in 2003 deel te nemen aan de MDS.

    Momenteel ben in zoveel mogelijk info aan het inwinnen zodat ik me degelijk kan voor bereiden.

    Ik ben op zoek naar mensen die ook wensen deel te nemen en dan ook het liefst in 2003 want alleen is maazr alleen

    Beschik jij al over nuttige info?

    Ken jij mensen die zouden deelnemen (in 2003).

    Ik loop vrij regelmatig en heb reeds meerdere halve marathonbs gelopen. Ik heb slechtrs drie marathons gelopen.

    De deelname aan de MDS zie ik niet als wedstrijd tegen de tijd, maar eerder als de uitdaging.

    Hopelijk mag ik reactie ontvangen

    Johan

  • Johan Vervaeke

    Hoi Ronny,

    er nog niet aan gedacht om deel te nemen in 2003?

    Ik ben van plan om dan deel te nemen. Het zou aangenaam zijn om met enkele samen deel te nemen

    Graag reaktie

    Johan

  • Alonzo

    Hai, Johan.

    Heb bij de organisatie opgevraagd hoeveel nederlanders er mee doen.

    Vorig jaar waren het er zeven.

    Heb zelf nog nooit een marathon gelopen maar loop per week tussen de 30 en de 70 km.

    Heb alleen ervaring met een wedstrijd van 10 km en morgen 23 maart ga ik de city-pier-city lopen (21)km

    Je moet ook maar eens kijken op www.sandmarathon.com

    Tot mails en train ze.

    Alonzo

  • Gerjan van de Craats

    Goedemorgen,

    Ook ik ben van plan de marathon DS te gaan doen evt in 2003

    Ik ben dan 38 jaar oud en denk er net zo over alleen is maar alleen ook voor hulp e.d. is dit beter om met een groepje te doen. Ik loop momenteel ongeveer 75 KM per week en ben aangesloten bij www.athlos.nl in Harderwijk

    Groeten

  • Ruud

    Hoi Alonzo ,

    volgens mij dit jaar 3 Nederlanders bij de MdS. Een van hen heeft zijn MdS ervaringen op het internet gezet. www.ultraned.org

    Ik denk te weten dat Danny Verdam ook Nederlander is , maar al jaren in het buitenland leeft. En meervoudig deelnemer aan de MdS.

    Gr.

    Ruud

  • johan Vervaeke

    hoi, gelieve me jullie E-mail adres door te geven zodat ik jullie rechtstreeks kan aanschrijven.

    groetjes

    Johan